28.8.13

twee maal




























Hoera! Hoera! Mijn draagbaar geheugen in beelden en meer is hersteld. Ik kan weer online gaan. Na een week of wat meer stilte, ga ik deze nu digitaal doorbreken.
Twee maal hoera. Jawel. Misschien voelde je deze ochtend de grond trillen of zag je in die blauwe lucht een zwerm vogels rondjes dansen. Ik kreeg te horen dat er opnieuw een jaartje kinderatelier voor mij mogelijk is. Daar heb ik een koffietje op gedronken en een versgebakken schijfje cake bij gesmuld. Wat een opluchting! Dat het nu hals over kop voorbereiden wordt, neem ik er graag bij.

Het einde van de vakantie zijn drukke tijden. Dochterlief startte ondertussen met de sportieve voorbereiding van het nieuwe schooljaar. Veel over en weer richting Vilvoorde. Tussentijd zo zinvol mogelijk invullen. Kuieren in het nabijgelegen park. Momenten en beelden vastleggen. Wat bijlezen. Nadenken. Ervoor zorgen dat ieder begin september met volle moed kan starten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten