17.2.14

beginnen




























Een tussendoortje van vorige week met heel veel water en wat kleur. Het mag even rusten op het inspiratiebord. Om de week goed te beginnen. Ernaast de voorzijde van het weekendmagazine. Daar kan ik een hele tijd naar staren. Zo mooi gevat vind ik die. De tastbare aanwezigheid van de kunstenaar. Dan heb ik niet veel woorden meer nodig om toch aan het werk te gaan, ook al ben ik de dertig al lang voorbij.
En dan vergeet ik hoe we ons gisteren ergerden aan het onsportieve gedrag van enkele speelsters van de tegenpartij. Hoe zij zich - we tellen een verschil van bijna twintig jaar in leeftijd met 'onze' speelsters- opstellen, over het veld bewegen alsof ze een show lopen en verbaal in de tegenaanval gaan (en daar zal een reden voor zijn). Eerlijk duurt nog altijd het langst. En wij wonnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten